Zestawy ćwiczeń

Pięć ćwiczeń z mini bandem na górne partie ciała

Udostępnij

Dzisiaj trening z mini bandem. Zobaczycie po nagraniach, że dał mi wiele radości, mam nadzieję, że Wam również się spodoba. Zaczynamy.

Ćwiczenie 1

Gumę trzymamy w dłoniach, jedną kładziemy na bark, ramię (lub gdzie nam wygodniej) przeciwnej ręki, drugą dłoń prostujemy w łokciu. Czujemy jak pracuje triceps, u mnie dodatkowo przepona 😉

ezgif.com-video-to-gif
/fot. Dziewczyna Endorfina

Ćwiczenie 2

Stajemy w wykroku, lub klękamy na kolanie, guma zaczepiona o stopę, chwytamy ją dłonią i przyciągamy do siebie uginając rękę w łokciu.

ezgif.com-video-to-gif (1)
/fot. Dziewczyna Endorfina

Ćwiczenie 3

Stoimy w lekkim rozkroku. Unosimy na wysokość barków wyprostowane w łokciach ręce. Dłonie skierowane do siebie wewnętrzną częścią. Oddalamy je od siebie napinając gumę.

ezgif.com-gif-maker
/fot. Dziewczyna Endorfina

Ćwiczenie 4

Pozycja jak poprzednio, ale unosimy ręce nad głowę, i przed siebie. W momencie, kiedy nasze ramiona znajdują się nad głową możemy ugiąć ręce w łokciach i ściągnąć też za głowę (wersja 2).

ezgif.com-video-to-gif
Wersja 1/fot. Dziewczyna Endorfina
ezgif.com-video-to-gif (1)
Wersja 2/fot. Dziewczyna Endorfina

Ćwiczenie 5

Wiosłowanie stojąc. Jedną stronę banda trzymamy w dłoniach, drugą zaczepiamy o stopy, wykonujemy skłon, po czym przenosimy łokcie w tył spinając łopatki. Brzuch spięty, nie wyginamy odcinka lędźwiowego, głowa przedłużeniem kręgosłupa, nie zadzieramy jej wysoko.

ezgif.com-video-to-gif
/fot. Dziewczyna Endorfina

Na początek każde ćwiczenie wykonujemy po 10 powtórzeń i lecimy trzy obwody złożone z tych 5 ćwiczeń. Pamiętaj o rozgrzewce.

Udostępnij

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *