ZESTAW ĆWICZEŃ W DOMU I POD CHMURKĄ

Trening całego ciała bez użycia sprzętu!

Brak metrażu do ćwiczeń oraz czasu jest tylko wymówką, która łatwo przychodzi, ale której trudno się pozbyć.

Poniżej pokażę Wam ćwiczenia bez użycia sprzętu, które wykonamy w domu. Trening należy poprzedzić rozgrzewką oraz zakończyć rozciąganiem.

4 ćwiczenia po 20 powtórzeń. Całość powtarzamy cztery razy.

Ćwiczenie 1

Wyskoki do przysiadu. Wykonujemy przysiad i wyskakujemy w górę prostując nogi i ręce. Opadamy do pozycji przysiadu. Nie ma przerwy między podskokami.

Ćwiczenie 2

Wykroki. Mogą być albo w miejscu, albo chodzone. Pamiętamy o kącie prostym nogi znajdującej się z przodu.

Ćwiczenie 3

Przysiad na jednej nodze. Jeśli nie dasz rady, skorzystaj z krzesła, ale pamiętaj żeby tylko delikatnie dotknąć pupą krzesła – nie siadamy.

Ćwiczenie 4

Pompki. Ręce na szerokość barków, dłonie pod barkami, stopy złączone, mięśnie brzucha napięte, dzięki czemu chowamy odcinek lędźwiowy. Klatkę piersiową opuszczamy, łokcie wędrują wzdłuż tułowia.

Ćwiczenie 5 BONUS

Jeśli nie czujesz zmęczenia, zrób 20 padnij powstań.

Pamiętaj, aby na zakończenie treningu porozciągać się.

Similar Posts