Kultowa zabawka z lat 90. powraca na rynek!

Pod koniec lat 90. zabawka Tamagotchi firmy Bandai była prawdziwym hitem. Cyfrowego zwierzaka można było karmić, dbać o nie, gasić światło, podawać leki i obserwować jak dorasta. Dziś gra Tamagotchi przeżywa swój renesans i na rynku znajdziemy oryginalną zabawkę w zupełnie nowej odsłonie, ale również inne wersje nawiązujące do legendarnego Tamagotchi.

Elektroniczne zwierzątka wyrastają jak grzyby po deszczu. Wybór jest szeroki tak samo jak rozpiętość cenowa. Jedna z propozycji elektronicznego zwierzątka znalazła się także w ofercie sieci sklepów Action i w tym wpisie zobaczysz, na czym polega ta zabawa.

Jak wygląda zabawka Elektroniczne zwierzątko Action?

Zabawka kosztuje 9.98, ma kształt jajka i występuje w czterech kolorach: różowy, pomarańczowy, zielony, niebieski. Opiekę możemy sprawować nad jednym ze 168 zwierzątek, nadać mu imię, karmić i dbać o jego higienę. Do zakupu dołączone są baterie oraz instrukcja obsługi, która pomoże w uruchomieniu gry i sterowaniu.

Nie zauważyłam opcji wyciszenia dźwięku, który sygnalizuje, że zwierzak potrzebuje naszej interwencji, a także nie widzę możliwości zgaszenia światła, a tym samym położenia zwierzątka do snu. No to jakie funkcje znajdziemy w zabawce od Action?

Elektroniczne zwierzątko do karmienia obsługa

Karmienie elektronicznego zwierzątka Action / fot. Dziewczyna Endorfina

Po uruchomieniu zabawki, które następuje poprzez wyjęcie osłonki z tylnego panelu urządzenia, pojawi się ikonka zwierzaka. Za pomocą przycisku SELECT wybieramy zwierzę, a przyciskiem DECIDE akceptujemy wybór. Następnie ustawiamy zegar oraz imię pupila.

Jajko z Action wyposażone jest w cztery przyciski:

Przyciski sterujące / fot. Dziewczyna Endorfina
  • Reset: Używamy, kiedy chcemy zacząć grę od początku. Oznacza to, że po jego kliknięciu skasujemy dotychczasową grę i pojawi się możliwość wyboru nowego zwierzaka. Jeśli nie chcesz tego robić, trzymaj palce z dala od pierwszego przycisku po lewej stronie 🙂
  • Select: Wciskając ten przycisk przechodzimy do kolejnych opcji: status, karmienie, toaleta, nauka, gry, edukacja, lekarz, poczta, kolekcja
  • Decide: jest to przycisk OK, służący akceptacji wybranej funkcji
  • Cancel: to tak jak exit, powrót do głównego menu

Wybrane zwierzątko przechadza się po ekranie, a jeśli będzie potrzebować opieki zabawka zabrzęczy – o każdej porze dnia i nocy. Poza dźwiękiem na ekranie pojawi się wezwanie. Jeśli rozwiążesz problem, zwierzak będzie szczęśliwie przechadzać się dalej.

Co mnie rozczarowało to to, że nie widzę, aby ten zwierzak rósł, tzn. motyl od razu jest motylem. W instrukcji czytamy, że zwierzątko będzie rosło więc daję szansę zabawce za niecałą dyszkę 🙂

Zastosowana technologia dzisiaj jest anachroniczna, opcji niewiele, konstrukcja klekocząca więc wydaje się, że bardziej niż o technologię chodzi w tym przypadku o sentyment.

Spójrz też na designerski mały głośnik, który zaskakuje nie tylko niepozornym wyglądem.

Dziewczyna Endorfina

wcześniejsze wpisy

Comments

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Wpisz swoje imię

poprzednie wpisy