Czy wiesz, ile Polek nosi smartwatche?

Zegarki inteligentne cieszą się w Polsce dużą popularnością! I mogłoby się wydawać, że częściej z nowinek technologicznych korzystają panowie, ale nic bardziej mylnego. Z badania przeprowadzonego przez Huawei wynika, że płeć piękna bardzo chętnie kupuje smartwatche! Wszak technologia jest kobietą!

Z których funkcji smartwatcha najczęściej korzystają kobiety?

Materiały prasowe Huawei

Smartwatche posiadają rozmaite funkcje. Kupując takie urządzenie możesz liczyć na zaawansowane technologie, jak choćby wykonywanie płatności zbliżeniowych, wgrywanie map, robienie zdjęć, a także monitorowanie zdrowia, liczenie kalorii i kroków.

Z wyników badania Huawei wynika, że:

  • 70% Polek korzysta z funkcji liczenia kroków,
  • 61% sprawdzanie godziny,
  • 41% odbieranie powiadomień ze smartfona,
  • 36% liczenie kalorii,
  • 31% pomiary medyczne (EKG, tętno).

Czego brakuje w smartwatchach?

Respondentki odpowiedziały, że w zegarkach brakuje im m.in. możliwości personalizacji zegarka (np. wymiennych pasków), pomiaru ciśnienia krwi (zobacz Huawei Watch D czyli smartwatch z certyfikatem dla urządzeń medycznych), odbierania i wykonywania połączeń telefonicznych oraz map GPS działających niezależnie od smartfonu (zobacz opinię wideo smartwatcha dla biegaczy Amazfit Cheetah, który obsługuje mapy offline).

Na co zwracamy uwagę przy zakupie smartwatcha?

Materiały prasowe Huawei

Design i specyfikacja – tak można podsumować TOP 5 naszych oczekiwań przy zakupie smartwatcha. Decydujemy się na urządzenia, które swoim wyglądem dopełnią naszą stylizację „zawsze, bez względu na okazję” (65% badanych), ale jednocześnie oczekujemy, że zegarek będzie posiadał zaawansowane rozwiązania.

Przy zakupie smartwatcha zwracamy uwagę na:

  • czas pracy na jednym ładowaniu (48% pań mających go lub chcących nabyć),
  • odporność na wodę i kurz (44%),
  • funkcje monitorujące zdrowie (39%)
  • wielkość koperty (34%)
  • funkcje sportowe (31%)

Ile Polek korzysta ze smartwatchy?

Materiały prasowe Huawei

Ścieżki zapełniają się rowerzystami i biegaczami, a siłownie zyskują nowych klientów. Możemy też zauważyć, że coraz więcej osób żyć aktywnie, a zegarki inteligentne pomagają w monitorowaniu treningów, kroków czy choćby spalonych kalorii. Z badania Huawei CBG Polska (na zlecenie Huawei CBG Polska przez SW Research, sierpień 2023) wynika, że 40% Polek posiada inteligentny zegarek, a chęć zakupu takiego urządzenia wyraża 12%.

Dziewczyna Endorfina

wcześniejsze wpisy

Comments

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Wpisz swoje imię

poprzednie wpisy