Strona głównaFITNESSTrzy najlepsze ćwiczenia na pośladki - efekty po miesiącu

Trzy najlepsze ćwiczenia na pośladki – efekty po miesiącu

Pośladki to ta część ciała, którą kobiety ćwiczą najczęściej. Jędrne pośladki fajnie wyglądają w spodniach, w legginsach i sukienkach, że o bikini nie wspomnę. Do wakacji jeszcze mamy dość czasu, aby popracować nad pośladkami i poprawić ich kształt.

Co zrobić, aby mieć kształtny tyłek?

Ćwiczyć. Bieganie nie zrobi nam fajnego tyłka, ponieważ cardio nie jest od tego, aby mięśnie rosły. Nasz tyłek zbudowany jest z mięśni, a o tym, jak podnieść pośladki pisałam w poprzednim wpisie. Pomogą nam nie tylko ćwiczenia, ale też odpowiednia dieta, ponieważ jeśli mamy zbyt dużo tkanki tłuszczowej mięśnie będą nią zalane i niewidoczne.

Tak jak za każdym razem najlepiej ćwiczyć pod nadzorem trenera, który pokaże Wam prawidłową technikę, bo ćwiczenia z filmikami to nie ćwiczenia. Trener powie Wam też, czy możecie je wykonywać.

Wznosy bioder ze sztangą.

Hip thrust ze sztangą. To ćwiczenie należy wykonywać ciężarem skalowanym pod własne możliwości i najlepiej pod okiem trenera.

Jest to jedno z najbardziej efektownych ćwiczeń na pośladki oraz jedno z moich ulubionych. Bodziec nakierowany jest na pracę mięśni pośladkowych bez nadmiernego angażowania mięśni ud. Często jest tak, że chcemy mieć większy i podniesiony tyłek, ale wybieramy ćwiczenia na pośladki bez rozrostu ud. To ćwiczenie sprawi, że tyłek popracuje, a możemy je urozmaicać np. korzystając z mini bandów.

Przysiad bułgarski na podwyższeniu

Przysiad bułgarski na piłce gimnastycznej / fot. Dziewczyna Endorfina

Jest to przysiad wykonywany na jednej nodze, druga znajduje się z tyłu na podwyższeniu. Wersji tego ćwiczenia jest wiele. Jego trudność możemy podnosić trzymając w rękach ciężarki albo hantle.

Plusem tego ćwiczenia jest to, że możemy wykonywać je w domu z pomocą krzesła oraz kanapy.

Pistols czyli przysiad na jednej nodze

Pistols to jedno z bardziej wymagających i efektywnych ćwiczeń na pośladki / fot. Dziewczyna Endorfina

Ćwiczenie trudne, ale do zrobienia w domu. Uczymy się wykonywać to ćwiczenie siadając na jednej nodze na kanapę albo krzesło. Później pomagamy sobie przesuwając stopą po podłodze, możemy też trzymać się futryny drzwi.

Ćwiczenie na pośladki a efekty za miesiąc będą widoczne!

Nie wiesz, jak ćwiczyć pośladki na siłowni? Na poniższym nagraniu zobaczysz jak można to robić.

Ćwiczenia na pośladki z gumami i piłką bosu

Ćwiczeń, które pomagają nam kształtować pośladki jest ogrom. Dobieramy je w zależności od tego, czy chcemy budować mięśnie czy je rzeźbić. Większe obciążenie buduje mięśnie, nie tylko te pośladkowe. Duże obciążenie i mała liczba powtórzeń sprawia, że mięsień rośnie i jego siła też, mniejsze obciążenie i większa liczba powtórzeń fajnie rzeźni i kształtuje już zbudowane mięśnie.

Trening pośladków fajnie jest urozmaicać ćwiczeniami akcesoryjnymi (zobacz film), które będą wypełniać objętość treningową, jak np. ćwiczenia pośladków z gumami, monster walk, odwodzenia, a także ćwiczenia na bosu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

ZOBACZ RÓWNIEŻ