Nogi i pośladki Zestawy ćwiczeń

Trzy ćwiczenia na pośladki! (FILM)

Udostępnij

Ćwiczenia na brazylijskie pośladki bez przysiadów? Czy takie efekty ćwiczeń na tyłek są możliwe? Zobacz trzy ćwiczenia na jędrne pośladki.

Okrągły tyłek w tydzień? To niemożliwe, potrzebujemy więcej czasu. Pokażę Wam, swój przykładowy zestaw ćwiczeń, budujących mięśnie pośladkowe. Są to ćwiczenia statyczne, które koncentrują się w głównej mierze na pośladkach, nie na udach. Mimo tego, że uważam przysiady za jedne z najlepszych ćwiczeń na dolne partie ciała w tym zestawie ich nie będzie.

Ćwiczenia na tyłek i uda bywają problematyczne z kilku powodów. Po pierwsze: większość kobiet chciałaby budować pośladki niekoniecznie rozbudowując mięśnie ud. A znalezienie efektywnych ćwiczeń spełniających te wymagania jest trudne z uwagi na różnorodną budowę każdej z nas. Po drugie: aby mięsień urósł potrzebuje właściwej stymulacji odpowiednim obciążeniem, a nie każdy może i chce trenować z obciążeniem. Po trzecie nie zbudujemy mięśni – żadnych – bez diety. O tym możecie poczytać w jednym z wcześniejszych wpisów: „Jak podnieść pośladki?„.

Na poniższym filmiku zobaczycie ćwiczenia, które pomogły mi poprawić wygląd i kształt tyłka. Usłyszycie też, na co zwracam uwagę wykonując każde z nich.

Lubię ten zestaw z kilku powodów. Po pierwsze dzięki nim ćwiczymy tyłek holistycznie, bez oddziaływania jedynie na mięsień pośladkowy wielki. Dbamy też o mięśnie znajdujące się wokół pośladków oraz wewnętrzną partię ud, która bardzo często wisi, trzęsie się i trudno ją ujędrnić. Co więcej, efekty ćwiczeń na pośladki są szybkie. W trakcie treningu i po nich czuję obecność mięśni, są przyjemnie twardsze i wyglądają bardziej apetycznie. Jednak w tym przypadku, tak jak i innych najważniejsza jest technika, a także odpowiednie ustawienie oraz napięcie mięśniowe, o które musimy zadbać sami. Zapraszam Was także do obejrzenia ćwiczeń na pośladki w domu.

Udostępnij

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.